Servis aparata za vodu i kavu

Servis aparata za vodu i kavu

Prilikom sklapanja ugovora o najmu aparata za vodu ili kavu obavezujemo se činiti redovni servis kako bi imali osiguranu potrebnu higijensku ispravnost aparata. Oni su zbog svog vlažnog okruženja podložniji razvoju mikroorganizama što može utjecati na vodu koja se propušta kroz aparat.

Sanitacija aparata vrši se svaka 3 mjeseca* a njezinim procesom postiže se:

  • Čišćenje od svih nečistoća čime se aparatu vrati prvobitni sjaj
  • Unutrašnje čišćenje i potpuna dezinfekcija aparata
  • Razgradnja i oksidacija organskih tvari
  • Uklanjaju se prisutni okusi i mirisi u spremnicima za vodu
  • Uklanjaju se fenoli i spojevi koji mogu oksidirati
  • Osigurava se svakodnevno maksimalno iskustvo konzumacije napitka

* Sukladno preporuci EBWA (European Bottling Water Association) sanitaciju je potrebno provoditi 2 do 4 puta godišnje što se i ugovorno obavezujemo činiti.

Pitanja i odgovori

Dajemo vam nekoliko savjeta vezana za eventualne nepravilnosti aparata:

Uobičajeno je da aparati generiraju blagi zvuk tijekom proces hlađenja ili grijanja čiji je mehanizam sličan onome iz hladnjaka. Ukoliko je taj zvuk izražen više nego normalno javite nam se da ga provjerimo.

Provjerite je li aparat priključen na struju i je li prekidač aparata sa stražnje strane uključen. Ako ste iskoristili puno vode odjednom iz aparata pričekajte 15 minuta prije ponovnog puštanja kako bi se voda stigla ohladiti ili ugrijati do određene temperature.

Provjerite je li ladica koja se nalazi ispod slavina ispražnjena. Potrebno ju je povremeno izliti ukoliko dopustite da vam se voda izlije u nju. Također nemojte uklanjati galon dok nije potpuno prazan jer bi se inače po aparatu prolila voda koja je u njemu. Prije postavljanja galona ne zaboravite ukloniti zaštitnu naljepnicu na glavi.