Servis aparata za vodu i kavu
Servis aparata za vodu i kavu
Prilikom sklapanja ugovora o najmu aparata za vodu ili najmu aparata za kavu obvezujemo se vršiti redovni 6-mjesečni servis kako bi vam osigurali potrebnu tehničku, ali i higijensku ispravnost aparata. Oni su, naime, zbog svog vlažnog okruženja podložniji razvoju mikroorganizama što može utjecati na vodu koja se propušta kroz aparat.
Sanitacija aparata vrši se svakih 6 mjeseci, a s ciljem:
- vanjskog čišćenja aparata od nečistoća
- unutarnjeg čišćenje i potpune dezinfekcije aparata
- razgradnje i oksidacije organskih tvari
- uklanjanja bilo kakvih izvora mirisa i okusa u spremnicima za vodu
- uklanjanja fenola i spojeva koji mogu oksidirati
- osiguravanja svakodnevnog pozitivnog iskustva konzumacije vode i napitaka
* Sukladno preporuci EBWA (European Bottling Water Association) sanitaciju je potrebno provoditi 2 do 4 puta godišnje što se i ugovorno obavezujemo činiti.
Pitanja i odgovori
Dajemo vam nekoliko savjeta vezanih uz eventualne nepravilnosti aparata:
Uobičajeno je da aparati generiraju blagi zvuk tijekom procesa hlađenja ili grijanja. Ukoliko je taj zvuk jače izražen - javite nam se da ga provjerimo.
Provjerite je li ladica koja se nalazi ispod slavina ispražnjena. Potrebno ju je povremeno isprazniti ukoliko se napuni tekućinom. Također nemojte uklanjati galon dok nije potpuno prazan jer bi se inače po aparatu prolila voda koja je u njemu. Prije postavljanja galona ne zaboravite ukloniti zaštitnu foliju te zaštitnu naljepnicu na glavi istog.
Ako se potroši sva voda u boci, treba je odmah zamijeniti punom. U slučaju da ne možete odmah zamijeniti praznu bocu punom – obavezno isključiti aparat iz struje.
Grijanje vode treba uključivati prema potrebi. Pritom treba paziti da se grijač za vruću vodu (crveni prekidač na stražnjoj strani aparata) smije uključiti tek kad na obje pipe poteče voda i ukoliko u boci ima vode.